close

image

總是會點一下line新聞,突然我看到一拳超人要拍真人版電影的事,導演是原本導玩命關頭的林詣彬,我的心跳快了一拍,一拳超人主角琦玉有頭髮時的樣子就跟藝聲在這首歌예성 '문 열어봐 (Here I am)的造型一模模一樣樣啊!

尤其是那狹長的雙眼,我每次看大雲的MV就一直聯想到一拳超人。

然後,我做了一件瘋狂的事,我到林詣彬導演的IG私訊給他,告訴他關於我對藝聲的發現。

https://www.instagram.com/justinlin/

因為他的基本資料有寫到他是台灣出生,所以我先用中文寫了一段。

******************************************************************

您好,

不知您是否讀得了中文, 但因為用母語表達會比較適切, 所以我先用中文寫.

看到新聞您會擔任一拳超人電影版的導演, 我非常開心,

在這之前我一直認為韓國K-POP super junior 主唱藝聲YESUNG的長相跟一拳超人琦玉非常相似, 尤其是眼睛

若有選角機會, 我非常推薦他, 他曾參加電視劇VOICE的演出, 還拍過一部韓國電影「堆土機上的少女」, 演技不錯的

在此附上照片供您參考

 

Dear Justin,

I am so happy to know that you will be the director of the One Punch Man movie version.

Before this, I always thought that the K-POP Super junior lead singer YESUNG looks very similar to the main character Saitama, especially his eyes.

I am YESUNG's fan. I highly recommend him to play the leading role. He has played in the TV series VOICE and played a policeman in a Korean movie "The Girl on a Bulldozer".

His acting is very well.

Thank you for taking time to read this letter.

Attached photos here for your reference

你看你看,是不是很像。

image

Recommend his song

https://www.youtube.com/watch?v=SNVxS7DPADI&list=RDGMEMCMFH2exzjBeE_zAHHJOdxg&index=2

 

arrow
arrow

    奪意 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()